Friday, February 21, 2014

fluk!!

Φλουκ;  φλακ;  φλικ; (με γαλλική προφορά το τελευταίο)
όπως θέλω το λέω εγώ. Έλα αφήνω τις βλακείες, εννοώ φυσικά την αγαπημένη Σμαρώ, κρυμμένη πίσω από το {flu:k} HandMade ArtBits. Που το έχεις ξαναδεί , που το έχεις ξαναδεί... τα-ντα! Στον διαγωνισμό που είχαμε μήπως!; μαζί με την Γκόλφω/ Smalltowngirl ; 
ναι εκει.
λοιπόν σήμερα θα κάνω ένα πολύ μικρό και γρήγορο ποστ. Από την Σμαρώ έχω αυτό εδώ το δαχτυλίδι, που έπρεπε να σας το δείξω οπωσδήποτε, γιατί το αγαπώ και συνοψίζει  τα μαλλία , τα ψαλίδια, τα μπλεξίματα και όλα αυτά που με κάποιον τρόπο με αγγίζουν.
(αν κατάλαβες τι εννοώ άφησε σχόλιο, αλλιώς δεν πειράζει μωρέ, στο επόμενο) 



και ίσως, επειδή νιώθω έξτρα μπερδεμένη αυτό τον καιρό, κυρίως όσον αφορά τα επαγγελματικά και σίγουρα το μπλογκ, θα έπρεπε να το φοράω κάθε μέρα να μου δίνει δύναμη! Το ξέρατε ότι το κόσμημα έχει άμεση σχέση με το φυλακτό; 

φιλάκια 
Μαριέττα ;)

2 comments:

  1. Μου έδωσες έμπνευση! Πολύ ωραίο το δαχτυλιδάκι, νομίζω κάπως έτσι πρέπει να είναι το μυαλό μου αυτήν την περίοδο!

    ReplyDelete
  2. χαχαχα υπεροχο το δαχτυλιδι!

    ReplyDelete

life

    Oh lala, πέρασε ο καιρός ε; Όπως θα ταν αναμενόμενο, έχουν γίνει άπειρα πράγματα από τον Οκτώβρη -που βλέπω εδώ ότι ανανέωσα για τελευτ...