Friday, August 8, 2014

Experiments

Εδώ και λίγο καιρό έχω και πάλι υπολογιστή (ο παλιός μου κράσαρε), και τυχαίνει αυτός ο υπολογιστής να έχει web camera, και τυχαία βρήκα και ένα ιντερνετικό προγραμματάκι, που τυχαίνει να έχει το super επεξηγηματικό όνομα "Webcam Toy" χα!


Και αφού τράβηξα τα "κλασικά" αυτοπορτραίτα και φωτογραφίες με το αγόρι μου (ντάξει ψέμματα με τον άντρα μου, απλά δεν έχω συνηθίσει ακόμα τον όρο), ήρθε και η ώρα του παιχνιδιού με τα μαλλιά και τα βελονάκια ^_^   Εδώ σας έχω μερικές καλειδοσκοπικές προσπάθειες, που πιστεύω αν τις είχα κάνει με κάποιο άλλο πρόγραμμα, με φωτογραφίες μεγαλύτερης ανάλυσης θα είχαν πολύ ενδιαφέρον, τώρα ας τα δούμε σαν προσχέδια...













Αναρωτιέμαι αν το έχει δοκιμάσει κανείς άλλος. Πώς σας φαίνονται;
φιλάκια
Μαριέττα

πι.ες. το άσπρο ζιγκ ζαγκ στον τοίχο είναι πλεχτή δαντέλα που έχω κρεμασμένη πάνω από το κρεβάτι μου. 

No comments:

Post a Comment

life

    Oh lala, πέρασε ο καιρός ε; Όπως θα ταν αναμενόμενο, έχουν γίνει άπειρα πράγματα από τον Οκτώβρη -που βλέπω εδώ ότι ανανέωσα για τελευτ...